Summertimes

Godkväll!
 
Usch sov jättedåligt inatt så blev ingen lunch med Ida men en dressyrträning för Bagge blev det! Ikaros var jätteduktig, tjaffsig i vänstergaloppen men annars skötte han sig jättebra. Riktigt nyttigt för mig att ta en ordentligt dressyrlektion igen, verkligen något att jobba med och hur jag ska jobba med honom till nästa gång Karin kommer :) Mamma filmade, fast med Malins kamera så har inte sett filmen än men vill verkligen se den! Hoppas jag kan komma hem till Malin imorgon (idag) och kika på den!
 
Eftersom jag nämner Malin ganska ofta så får ni nu se hur hon ser ut! Här är pappa och Malin i Falsterbo
 
Jag, syrran, Malins son Olle, Edvin och Malin i soliga Falsterbo!
 
Ikväll har familjen käkat pizza och alla satt vid bordet samtidigt! Herrrrregud! Händer typ aldrig att vi lyckas äta samtidigt. Pappa brukar alltid smita ner till tvn för någon hockey- eller fotbollsmatch och resten av oss är ofta i stallet ;) Sen kollade jag och mammis på Idol och sen på Ledin Showtime som jag laddat ner. Har ju sett hans show tre gånger live, ja TRE gånger! Jobbade ju under hans konserter med cheerleadingen när han kom till Skövde Arena ;)
 
Nu ska jag krypa ner med mina katter och imorgon ska vi släppa ihop Ikaros och Viggo i hagen för första gången! Hoppas att det går bra men det tror jag :) Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback