This is freedom

Hej på er!
 
Nu åker jag och min familj snart till Turkiet! Gud vad skönt det ska bli alltså! Och idag ringde nån gubbe till mamma som sa att henne abbonemang hade gått ut eller var det var och eftersom mitt gör det snart åxå så fixade hon ett nytt och då hänger en iPhone 5 med på det! Så den får jag när vi kommer hem :)
 
Idag var jag åxå och fixade naglarna hos Malin! Dom blev superfina!
 
Igår hade jag min sista cheerleadingträning för i sommar typ! Imorgon kan jag inte vara med för då har mormor kalas och sen när jag kommer hem från Turkiet så börjar sommaruppehållet på en månad :'( Men här är en film på det vi gjort hittils iår, det som är filmat utomhus är från träningen igår :)
 
 
Jag älskar er tjejer♥
 
Nu ska jag säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback