Melinda by Make Up Store

Hej på er!
 
Vet ni vad? Jag har skadat mig! Väldigt överraskande, eller? Nej juste ;) Jag skulle rädda familjens katt Findus ur ett riktigt slagsmål med grannkatten Skrållan och när jag fick tag på den sistnämnda så bet hon mig! Ett jävla tag måste hon fått för de blödde och blev svullet direkt :/ Och eftersom katter har så mycket bakterier i munnen så får jag gå på antibiotika nu. Fan asså! Kan inte böja på fingret och imorn är det hoppträning! FUUUCK! Och på fredag är det tävling, dubbelfuck!
 
Okej det kommer ordna sig ;)
Annars då? Erica kom hit igår och sov över, i helgen tävlade jag, gick inte så bra tyvärr men de va ingen katastrof heller. Fast det tyckte jag ju då ;) Men IkkePikke är världens bästa iallafall :)
 
Nepp nu ska jag mysa ner mig och ni får ha det så bra!

Juste, förra veckan åkte ju jag till Make Up Store för en sminkkurs i 50 min jag fick i julklapp! Och det här blev resultatet :) Svinnöjd också fick jag välja produkter till samma pris som kursen kostat (495 kr). Jag fick med mig MUS Concealer Cover All Mix, MUS Lipgloss Wand: Rose och ett verktyg i form av skumgummisvampar att forma ögonskuggan med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback