I am your father

Tjenamors!
 
Nu sitter jag under en filt och fryser medan katterna gör en massa hyss hör jag. De va svinkallt ute, blåste jättemycket men de va ändå skönt att få komma ut på årets första uteritt :) Imorgon ska jag till Jonna (min frisör) och klippa liite lite och slinga. Utväxten är inte o leka med nu ;) Ikaros får vila imorgon och sen på kvällen ska jag jobba på Tomas Ledins konsert på Arena Skövde :)
.
Just nu tänkte jag faktiskt ladda ner första Star Wars filmen och se den, har aldrig sett en enda Star Wars film. Ja ni hörde rätt, inte ens sett klipp från någon. Samma gäller James Bond, har inte sett en enda ändå har vi allihop hemma ;) Skäms på mig! Men jag har ägnat mig åt Sagan om Ringen och Pirates of the Caribbean istället ;)
Min bakgrundsbild på datorn till exempel:
Rätt härlig eller hur? ;)
.
Nepp nu ska jag göra nått, kolla Star Wars var det ju!
Puss
.
P.S. Lexi hade gått o hämtat min sminkborste och lekte med den, sabla katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback