And now all your love is wasted, then who the hell was I?

Hej!

Nu var det sådär längesen igen men jag har liksom inget speciellt att blogga om, asså jag är i stallet, tränar cheerleading och har vart uppe och sprungit med Matilda en gång :) Vi körde 2,5 km men jag fick håll efter typ 1,5 km så fick gå en 500m men 2 km löpning blev det iallafall! Jäkligt bra för en som aldrig har sprungit förut utöver gympalektionerna i skolan ;)

I helgen var FHFs Div II lag i Nygård för att tävla första omgången av Div II. Jag och Ikaros var med i laget och i förklassen var vi dubbelnolla och blev 2:a, trodde jag skulle vinna men men ;) I lagklassen rev vi ett hinder men eftersom vi tillsammans med Vartofta var bästa lagen med 12 fel (!) så fick vi hoppa omhoppning. Där var jag & Ikaros nolla men Hanna glömde av vägen så vi blev tvåa! Vilket var skitbra det med! Så två blåa rosetter & två rosor fick jag och Ikaros med oss hem :)

Jag & Ikaros under ärevarvet med laget! Jag bara älskar bilden :)

Btw så har jag blivit blondie igen! Mamma slingade mitt hår i fredags, så jäkla gött! Känner mig som mig själv igen :))

Vad tycker ni? Hiss/Diss? :D


Det kanske jag skulle börja med? Hiss & Diss nån gång? Det får jag klura lite på :)))

OH MY FUCKING WOW! The Vampire Diaries säsong 4 har premiär den 11 oktober, liiiite mer än en månad kvar bara!!! YEEEEEEEEEAAAAHHH! FET HISS!!!

Ni får ha det så bra så hörs vi, puss!

Världens bästa låt just nu btw, lyssna! (påtal om vampire diaries)

Skinny Love - Birdy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback