Skruvad helg

Jag har inte bloggat på aslänge! Men gårdagen var en redigt bra dag, de va fest hos mig på kvällen, jag, Matilda, Erik och Martin :) Sen kom Casper fast han va nykter men de va askul! Och åkte Porsche gjorde vi åxå, Casper har ju en :)
två bilder från igår som jag la upp på min instagram, följ mig jag heter melindasparrow!
Herregud kvällen bestod sen av en vit somalier som jag och matilda träffa på Happy Time, jag måste ju äta en tre Kronor när jag har festat. När pizzamannen frågade om vi skulle ha nån dricka så svarar jag "Nej de har vi redan fått tillräckligt". Ehm idag mår jag som jag förtjänar.
.
I förrgår strögade jag, Jossan och Matilda i 1,5 timme. den guldiga Renaulten har fått ett rykte nu.. Och jag och Jossan slog nog rekord i att göra bort oss. Var hemma vid fyra på morgonen hahah ;)
Nu måste jag dra mig mot stallet och hjälpa mamma, ciao!

Kommentarer
jossen säger:

Vi ägde, tack för en grym fredag oh jag får va med nästa gång ni partar hos dig! :D:*

2012-05-28 | 16:18:26
Bloggadress: http://jossenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback