I can't just pretend that everything is okey

Tjaaa!
Idag är det fyra år sen jag konfirmerades, shit vad tiden går! Förövrigt första gången jag hade klackar på mig ;) Annars har det inte hänt för mycket de senaste dagarna. Är så sjuukt down och slutkörd så jag bara orkar ingenting! Ska nog ut och gå en sväng med Matilda idag iallafall, måste röra på mig lite. För några dar sen ville hon se mina träningsbyxor och då hittade jag min träningsjacka och ett par överdragsbyxor som jag inte ens klippt av prislappen på xD Skämdes lite.. Så kanske inviger jackan idag, byxorna har jag använt förut, en gång.
.
Okej, nu ska jag se klart på detta avsnittet av Vampire Diaries, sen ringa Matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback