Stone heart

There is much good in me and there's much good in you
So we got to save tonight 'cause they won't.
.
Har precis sett Abduction och den va faktiskt jättebra tycker jag! Över förväntan, första film på länge som jag liksom inte vill skulle ta slut. MEn så gjorde den det. Skitsamma, den var bra :)
Igår hade jag typ feber, mådde inte alls bra och idag är inte mycket bättre. Fan alltså.
Jag hade egentligen inget vettigt o säga. Eller jo, jag ska börja praktisera tisdagar och onsdagar hos min moster på Hemtex i stan :) Bara två timmar per dag men det är en början! Börjar i slutet av mars så jag kan väl likagärna göra det andra faktumet klart åxå. Jag kommer inte ta studenten, jag kommer inte att komma tillbaka till skolan. Inte gå om ett år till, inte komma tillbaka till klassen jag går i nu. Många tror väl att det jobbigaste med detta är att jag inte kommer ha någon utbildning. Det trodde jag först också att de skulle va det jobbigaste. Det är det inte, bara att acceptera läget och så får jag läsa upp på komvux i så fall. Allt går bara man vill ;)
.
Har en mängd nya skräckfilmer som jag ska spana in nu, vet inte varför men jag tycker att skräckfilmer är bättre när man är själv :O Aja först ut: Fåglarna från 1963 (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback