Nytt hål i örat

Klockan är mycket men kände ändå för o slänga upp nått här ;) Matilda & Moa har precis åkt hem, vi kolla en skräckfilm, Shutter blev det den här gången. Första halvan var bra sen blev det bara med och mer The Grudge stil så ah. Den utspela sig i Thailand så döda asiatiska tjejer är väl en standard. dock blev jag jävligt rädd några gånger!
.
Innan det gjorde Moa ett till hål i örat på mig, så nu har hon gjort de tredje hålet i vänsterörat och andra hålet i högerörat. Höger gjorde hon idag med ett äpple och en bränd säkerhetsnål ;) Gjorde lite ont förut men nu är de borta :D Ett mer ekonomiskt sätt haha ;) Matilda filmade, hur mycket hon såg det vet jag inte men :P Får se om jag lägger upp den men här har ni en dålig cambild på hur det blev iallafall ;)
.
Nu ska jag äta lite Tom & Jerry kex som jag fick av Tildisen och se klart på andra skivan extramaterial från Breaking Dawn, sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback