Missing key

Hola!
Idag är det tisdag, i söndags såg jag mitt livs första Big Brother avsnitt, tänker inte kolla på nått mer för då kommer jag att bli fast. Men dom har ju ganska sköna utmaningar ;) I söndags var jag, syrran och Matilda på en uteritt. Emelie blev skallad av Lillen för jag och Ikaros hade för bråttom iväg men alla var nöjda och glada när jag och min plutt gick upp i skogen och hämta en stock att hoppa över. Roligast tyckte nog Matildas ponny Felicia att det var ;)
.
Igår red jag i ridhuset på det raka bettet, både jag och Ikaros var lika ointresserade av ett dressyrpass och ja ni kan ju gissa hur dte gick ;) Tillslut så släppte jag stigbyglarna och bara ville bli sams igen, vilket vi blev. Speciellt när han fick långa tyglar och fatta att vi hade ridit klart för idag. När jag skulle åka hem insåg jag att bilnyckeln hade smitit från min ficka. Den återfanns inte så fick ringa mamma och hon kom med reservnyckeln. Hoppas nån med hökblick har hittat den därute!
.
Nu ska jag.. kolla klart på Två Tornens extramaterial tror jag. Ja det ska jag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback