Mina tankar kretsar kring dyra saker

Hur slarvig får man va? Har inte bloggat på aaaaslänge men jag har legat sjuk hela veckan :( Så jävla typiskt! Jag skulle ju börja praktisera på Hemtex i tisdags, gick de? Nej! Och de blev ingen hoppträning idag heller, suger :( Imorn ska jag iallafall åka till Jönköping med Matilda & Moa, den sistnämnda har aldrig varit på a6! Så dags o påbörja hennes allmänbildning ;)
.
Lilla Lizzie fick åka till doktorn igår, Lexi klöste henne i ögat så hon fick ett litet sår :( Dock var de så att Lexi låg o halvsov i soffan och Lizzie såg henne inte och hoppade på henne, vem som helst hade väl försvarat sig då. Men dom blev kompisar sen :)
Nu ska jag krypa ner i soffan och kika på OC och bli frisk!
Ha det bra :)
.
P.S. Igår släpptes Kents nya singel 999, helt okej men för enformig i musiken för o va top notch :/ Hoppas på albumet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback