Vi kommer aldrig ge upp!

Ola Lustig från Rix MorronZoo hade som utmaning denna veckan att skriva en kamplåt för svenska landslaget i fotboll och igår spelades den för första gången. Den är ju fan ASBRA! Den ligger högst upp på min Spotify-lista!
Idag kommer Smilla, äntligen! Vaknade för en halvtimme sen och kunde inte somna om men nu har jag blivit trött igen så ska sova lite till :) Ikväll ska hela familjen Hellberg/Georgsson på middag hos Gunnarssons på Snälltågsgatan, familjen Wickius/Hallberg kommer åxå! Sen messa Weberg igår kväll och fråga var festen var så jag vet inte, Matilda & Moa, är ni taggade? Antar att 40+ arna inte kommer vara nyktra fram mot efterrätten ;) Men vi får väl se vad det blir! SKa inviga mina Jeffrey Campbell ikväll iallafall!
.
Måste ju säga de att kl 10 imorse satte jag mig i frisörstolen och 13.20 gick jag därifrån. Jonna gjorde först slingor, sen la hon i en toning som hette Champange haha lyxigt ;) Toningen var för att minska det guldiga/gula i slingorna och sen klippte hon mig :) Här nedan ser ni en före och en efter bild från min instagram, melindasparrow heter jag där!
Före

Efter
.
Observera att jag sprungit i spöregn med nya frisyren så den var ju inte i topptrim men vad tycks? Själv blev jag jättenöjd, kul med skiftningarna och en helt ny hårfärg, blandat mellan blond och brunett :) Nu får solen göra sitt över sommaren innan jag kör en omgång slingor till!
.
Ha en mysig lördag :) Nu ska jag sova en stund till♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback