120608

Om allt hade gått som för de flesta andra, med vanliga och normala problem och bekymmer som för mycket plugg eller oärliga killar, så hade jag också tagit studenten idag. Nu gör jag inte det och kommer aldrig göra och jag vet vilken dag jag har framför mig. Kämpa kämpa kämpa jäääävligt hårt för att klara mig igenom det här utan och göra något dumt mot mig själv. Jag är så ledsen alla älskade föredetta klasskompisar och jämngamla att jag inte kommer upp till torget och grattar er idag, jag fixar det verkligen inte, men ni ska veta att jag ger er alla varsin stooor kram och ett dundrande grattis och lycka till i framtiden! Vi ses ju som vanligt ute på dansgolven men ikväll får ni dansa själva, gör det här till den bästa dagen i era liv! <3
.
Många undrar nu säkert varför jag aldrig kommer ta studenten, jo jag gick ju om först och började i Skara. Första året gick asbra, trivdes så jävla bra men sket allt sig. Jag är så långt under isen man kan vara nu och ni har ju sett förut att jag vart på krismöten i skolan, gått hos KBT-terapeut och pratat med läkare men nu är de så illa att jag hänger på psyket och får hjälp. I korta drag var det där ;)
.
Det enda som får mig att fortsätta kämpa är min underbara Ikaros ute i stallet, han är mitt ALLT och hade de inte vart för honom hade jag gett upp för längesen!
Så nu har jag bloggat lite, vi hörs nån annan gång!
Det jag önskar mig mest av allt, är att få må bra igen. Att vara som vilken tonåring som helst. Frågan jag ställer mig själv om och om igen, varför just jag och inte nån av alla andra?
Jag skulle döda för att få bli mig själv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback