Aldrig någonsin ger jag upp

Tjenare!
De här med och blogga har ju.. åkt ner på prio-listan, typ :P Nämen jag ska dra lite snabbt vad jag gjort! Över midsommar var jag och halva stallet i Vetlanda på meeting, jag hoppade 110 på torsdagen och fredagen med ett nedslag i grunden i varje klass men är så himla nöjd! Gud han va så fin och så rolig att rida, älskar min lilla fläckiga ko ♥
.
Sen har jag hunnit med att fylla år åxå, hela 19 bast så inlder nu mitt sista år som tonåring, hur låter det? Vuxet eller gammalt? Inget av det tycker jag ;) I helgen har jag hunnit med två festkvällar och EN jäävla bakfylla. Fy fan! Men kul var de allt :)
Jag har umgåtts med Matilda (skräll) men nu är hon på kusten :( Så henne träffar jag om två veckor, TVÅ!! Herregud och då ska vi på KEEEEEEENT!!!! WIHOOOOO!!! :D:D:D Den 14 juli is the big day och på söndag åker jag till Falsterbo! Fest i en vecka, yeah! :D Är så taggad!
.
Dessutom måste jag säga att nått har hänt, med mig. Kan ärligt säga att jag har mått väldigt bra det senaste, har inte alls fått så många djupdykningar den senaste tiden men jag måste kämpa 24/7 med att säga att jag är bra, jag duger som jag är. Vissa dagar är det extra svårt, vissa går det bättre :) Men gaah, jag har nått botten och nu kan jag äntligen börja klättra uppåt. Det låter hemskt men innan kunde jag bara pendla där emellan, men den dagen när jag bara åkte hiss ner till helvetet, där började min ordentliga kamp uppåt. Nu ska jag kämpa och jag tänker inte ge mig. Aldrig mer!
.
En bild på fina vänner!
.
Btw! Gå in på www.darios.se som Tyra Sjöstedt har, där bloggar hon om sina två hästar, Dario och Joe, om medgångar OCH motgångar av alla slag, jag diggar henne för hon förskönar ingenting. Det är ärligt och sånt gillar jag! Hon har iallafall en tävling nu där man kan vinna ett jättefint pannband och en röd nosgrimma! Kika in på darios.se eller hennes andra blogg tyras.se. Sjukt cool tjej, en förebild!
.
Nu får ni ha det väldigt bra, vet inte hur myckt jag kommer blogga eftersom jag drar iväg nästa vecka men jag kommer igen, puss! :D

Kommentarer
Ida säger:

Vinn ett par fräsiga solglasögon! :D Allt du behöver göra är att kommentera!

http://adaras.se/2012/july/vinn-solglasogon-case-och-senilsnore-fran-sunnydays.html#comment

2012-07-09 | 02:03:45
Bloggadress: http://adaras.se
Sanna säger:

Hej !

Allt bra med dig ?

Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)



Titta in och tävla om du är sugen !



http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

2012-07-17 | 17:52:18
Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback