Let me guess, Klaus says hi

Jag vet mycket väl vad klockan är och jag borde lagt mig i sängen för redan 4 timmar sen, minst! Men jag har blivit rädd för o lägga mig innan två, rädd för att bli besviken av att vakna vid tre/fyra på natten. Imorn ska jag ställa dundrarklockan så jag vaknar elva, då kanske jag blir tillräckligt slut för att kunna sova hela natten.
Sitter och halvkollar på Vampire diaries åxå, att jag inte kommit på innan hur bra dte är o ha sina favoritserier på dvd, så kan man sitta vid datorn samtidigt!
.
Idag har jag även vart hos mormor&morfar på middag med resten av familjen plus mammas två halvsyskon Micke och Mia, god mat som vanligt plus fick 500kr i julklapp av Micke, snäll släkt jag har! Även fast 50% av den bor i Piteå så finns det så de räcker o blir över här nere :)
NEJ NU ska jag gå o sova.
Ska bara se när Bonnie dör och sen återuppstår. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback