Learn to find your way in darkness

Jag har fortfarande inte lyckats sova. Kollade på Fantomen på Operan nyss, tror jag gråter så mycket till den för jag känner mig så sjukt ensam, ingen kan förstå alltså. Så den dagen jag slutar gråta till den så är den känslan så gott som borta, att vara ensam, inte riktigt veta var man hör hemma.
.
Dessutom så kräktes jag nyss, har i några dar nu mått så sjuuukt illa varje gång jag ätit, och innehållet i magen har kommit halvvägs upp men sen åkt tillbaka igen (nej, jag har ingen ätstörning, tror jag inte iallafall). Så nu ska jag göra ett nytt försök till o sova. Har ju gråtit ögonen röda nu så borde gå.
.
Learn to be alone.
Learn how to love life that is lived alone.
Just nu känns det som att det är den bästa lösningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback