Katerina Petrova

Halloj!
Igår var en låååång dag! Jag, mamma och syrran drog till Ullared, fick med mig lite kattsaker, parfym, smink, en rolig ram och annat smått o gott hem. Stupade i säng efter att vi vart ute o fodrat hästarna, såna dagar var tusen gånger lättare förut.
Idag sov jag faktiskt bara till tolv, tvingade mig upp ur sängen vid ett och har mest vilat idag, tatt igen mig från igår. Har sett ett avsnitt av vampire diaries, väldigt spännande och intressant serie det där, man ändrar titt som tätt uppfattning om alla personer, både gott och ont. Hur som helst, Damon är min stora favorit, dock inte dom allra första avsnitten men resten så :) Imorgon kan jag hämta ut säsong 1 & 2 som jag beställde från CDON, när man inte orkar med så mycket annat om dagarna liksom.. Nu är det dags för sängen!
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback