Fredag den 13e januari, watch out

Somnade vid tio ikväll och har nu legat vaken i 1,5 timme.. Såå nu fick jag idén att jag ska berätta vad vissa detaljer i min design betyder. Som i lilla presentationsrutan så betyder "Aiya" "hej" på alviska (sagan om ringen-språket för alverna) och "namárie" adjö/farväl på samma språk. Dom små symbolerna framför alla inlägg, månader, länkar etc betyder "M" på kinesiska :)

Nu ska jag försöka somna om igen, hoppas de går annars får jag väl försöka somna till en film.. Tänk vad mycket man tar förgivet egentligen, som att få sova minst 7 timmar i sträck. Shit vad underbart de vore.
Och idag om en vecka kommer Frodo & Bilbo!!

Vi hörs väl igen om några timmar, hoppas ni överlever dagen, fredag den 13e nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback