1 januari 2012 - the end is near

Så iår ska jorden gå under, tagga! Idag kvittar de faktiskt för min del, fyfan vad jag bara vill dyka in i folks huvud i röra om ordentligt där inne!

Hade iallafall en mysig nyår med Matilda :) vi va hemma hos mig först, käkade, jag shota lite för mycket tequila sen drog vi till Jonathan en sväng sen vidare till Dagnys, jag och Matilda gick dock inte in utan stannade utanför o träffa folk :) drog hem med syrran vid ett, frös som fan då och alla tyckte även att vi såg ut som tvillingar, hmm.
Idag har jag haft ont i huvudet, wonderful hangover! Nu ska jag ut till ikaros en sväng och glömma allt och alla som får mig att må dåligt, gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback