Välkommen till Nordpolen

Att jag flyttat till Antarktis under vinterhalvåret de visste jag redan eftersom min källare är alltid svinkall, spelar ingen roll om de är +2 eller -5 grader ute. Men att jag nu åxå lyckats flytta när man går ut? Asså herregud bara att gå ner och hämta Ikaros i hagen och upp igen så har ju ansiktet domnat bort. Usch.
Ska dra mig ut till stallet nu iallafall, brr massa kläder så går det nog. Tack gud för att jag har mina Lacrosse skor som faktiskt håller värmen superbra! Dock mindre skönt på sommaren men skitsamma.
.
Sov jättedåligt inatt också.. Tror jag somnade på riktigt fram mot 8 på morgonen. Kl två kommer Peter ner och frågar om vi ska brottas, när jag 5 sek tidigare hade varit skitsur och berättat när jag somnat. Rolig pappa man har.
Nu ska jag leta upp min syster, sen ut till Ikaros-pikaros-bus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback