Sveriges Mästerkock

Kikar på sveriges mästerkock och vet inte hur jag ska lösa resten när klockan blir nio. Livet blir bättre börjar ju på trean då men jag har ju inte trean nere i källaren så.. Jag får väl kolla på webben sen istället :)
.
I förrgår var jag på Happy Time med Tildan och Mjois :) Fast de var bara jag och Moa som åt mat, och så var det engelska som pratades, höhö! Sen så åkte vi vidare till meddo och solade i 25 min, sköönt! Dock funkade inte växelapparaten så vi knallade in på en sushirestaurang, som jag inte ens visste fanns, och växlade till oss alla hennes 10or haha :P Och hon pratade bara engelska så de va ju himla lägligt att vi hade tränat på Happy Time innan ;)
.
Damon har föresten hittat en ny bästis, nämligen Lizzie som är min hund. Knäppa katt. Nu ska jag kila vidare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback