Concerning Melinda

Hej, jag heter Melinda Hellberg.
Jag bor i ett hus med 4 "halvvåningar" och längst ner bor jag, i källaren. På vintern är det så kallt att jag måste ligga och trycka intill elementet för att mina inälvor inte ska frysa sönder. Där får man heller inte stänga ventilationen på vintern. -40 grader strömmar in fritt och jag kan inte göra nånting åt det. Hela skiten består av betongväggar så tyvärr får jag åxå leva med universums sämsta internet där det tar en evighet att få upp ett blogginlägg jag vill läsa. Jag har 1,5 fönster, det halva är bara en glugg uppe i taket så för att jag ska bli på bra humör tack vare ljuset måste det vara molnfritt och sol ute för att det ska kunna lysa upp på ett uppmuntrande sätt.
Jag har ingen dörr så mycket privacy blir det inte heller, det finns en men den har Peter tagit nyckeln från och gömt någonstans.
Tack för mig!
.
Ville väl mest skriva det här inlägget för att jag bangar sönder på internetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback