You didn't had to cut me of

Har precis kommit hem efter att ha hämtat Hanna plus hennes kompisar från Skövde, Matilda va med i bilen som sällskap :)
Igår bowlade ju jag, Sofie, Hanna, Andréa och Moa och vem vann? Ingen. Jag OCH Sofie vann med exakt samma poäng, Moa kom tvåa med en poäng sämre och Hanna trea med en poäng sämre än Moa, och Andréa förlorade. Efter bowlingen drog vi till donken en sväng innan bilen rullade hemåt i snöovädret. Vad är det här? Skönt är iallafall att det är väldigt torrt på vägarna ändå med tanke på vädret igår.
.
Nu ska jag lägga mig och sova, imorn ska jag köpa färg till mitt rum. Dags att byta ut dom mörklila väggarna till vita eller ljusgrå. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback