This is the best feeling

Puh, nu är jag hemma igen. Har duschat Lizzie och bytt om till pyjamas för o ladda om batterierna till ikväll då det står bowling på schemat! :)
.
Tävlingen då? Gick aaaasbra! Bestämde mig för att inte satsa nått i omhoppningen, hade samma tempo som i grundomgången men det var så rytmiskt hela vägen och vi blev faktiskt femma :) Så vi fick rida ärevarv! Mitt första sen ponnytiden och det var 2010? Så himla roligt och känna att man är påväg tillbaka! :) Finaste underbaraste skäcken!
Det kanske kommer upp bilder, har inga nu. Tack till Matilda som var hästskötare och mamma och syrran såklart :) Plus Frida som hjälpte mig på framhoppningen :)
.
Nu ligger jag i sängen med en hund och två katter, ska läsa en bok eller kolla på film. Ha det så bra! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback