Taken by a stranger

Hej igen, gör ett snabbt inlägg innan jag ska krypa ner i sängen.
Har inte gjort nånting idag, så jäkla skönt. Tävlingsdagar tar mer på mig nu än vad det gjorde förut, måste ha hela dagen efter åxå för o fixxa det. Ett tecken på att jag inte är helt frisk.
Var ute i stallet förut och borstade på min fina ko, han stog o sov när jag kom och tittade sömndrucket upp när jag kom hihi, sötis!
.
Mamma & syrran plus några till har varit i Alingsås på tävling idag med div.I laget och dom blev 3:a idag och får därmed åka till Falkenberg nästa helg till finalen! GÖÖÖTT! I laget va de syrran, Sofie, Patrik och Frida som hoppade och dom va hemma vid halv 8, eller inte Patrik och Frida då, dom skulle ta en genväg men kom hem 30 min efter alla andra ändå ;)
.
Nu ska jag krypa ner, imorn ska jag till försäkringskassan kl 11, blöö vill inte. Alltid jobbigt när jag ska på en ny såndär grej som har med min utbrändhet och göra innan man vet vad man har att förvänta sig.. Sen senare på dagen ska jag till min KBT-terapeut igen, kommer va helt slut imorn..
Nu är filmen uppe på mig och Ikaros som ni kan se här nedanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback