Tagga tävling!

Hellu, detta är tidsinställt så när det här publiceras är jag i full gång att göra iordning mig själv för tävlingen idag! Är ju hemma så runt halv tio drar jag, mamma och Matilda ut till stallet. Ska bli askul :)
.
Igår var Matilda och Moa här en sväng på kvällen. Vi kollade på Dead Silence och snacka. Sen fick dom åka i stoooora Audin hem. Pappas tjänstebil är på lagning så i förrgår hade han hemma en Skoda och igår tog han hem en Audi Q3 om jag inte är helt ute o cyklar? En stor jävel är det iallafall, dock gillar jag Tiguanen bättre!
Men men roligt o få köra lite olika bilar hihi :) Synn bara att jag inte har råd o köpa en egen men de kommer väl hoppas jag ;)
.
Ikväll då så ska jag till Skövde med Falsterbo-gänget, minus Emma. Vi ska bowla har jag hört och de blir säkert roligt!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback