Ring från Notre Dame

Hallihallå,
jag är såå jäääklans trött! Sov bra inatt, gick upp vid tolv, råkade somna om när jag vaknade vid 10 :/ Åkte ut till stallet vid två bakom Emelie på moppen. Fy fan vad hemskt det är asså!
Halv fyra hopptränade jag, Emelie och Clara för Frida. Lydnad och relaterade avstånd stod på schemat och det kändes riktigt bra :) Taggar tävling i Tidaholm på lördag! Hoppar bara 1m, sen på söndag åker div. I-laget till Tidaholm och kör kval 2, nästa helg är det meeting i Falkenberg med kval 3 på lördagen och finalen på söndagen om jag inte är helt ute och cyklar? Syrran ska ju åka dit och jag hänger på om det ska bli fint väder, annars kan det kvitta ;)
.
Kom hem vid fem, duschade, handlade med mamma och parkerade i soffan. Sen ringer Matilda och drar med mig och Lizzie ut på 1 timmes promenad, upp till berget, blööö! Så nu är jag trött trött trött men kan inte bestämma mig för om jag ska sova för vid midnatt kommer det nya Vampire Diaries avsnittet.
Nu bestämde jag mig. Det får bli Ringaren i Notre Dame eller Trassel fram tills dess. Och lite av Förintelse-dokumentären ;) Spikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback