Jeffrey Campbell Lita Spike

O-M-G! ÄNTLIGEN har jag klickat hem ett par Lita Spike, gaash! Köpte dom från Solestruck.com och kostade 190 dollar, alltså ca 1300 kr. Dyra ändå, men för att vara en som velat köpa först den här modellen (Lita) sen jag var typ 16? Och från att sen ändrat sig till att så gärna vilja köpa Spikes sen dom släpptes så är detta en genomtänkt investering :) Tack vare stiftelsen som jag kan ansöka om pengar till varje termin på gymnasiet kan jag nu köpa dessa! Fick 3000 kr denna gången, sitter rätt ordentligt gött ;)
AAAAAHHHHH är så glaaaaaad! :D
Här får ni en bild, om nån nu mot förmodan inte skulle veta hur dom ser ut ;)
Säger som Molly Sandén, nu kommer ingen våga bråka med mig ute!
.
Nu ska jag lägga mig och läsa ut boken jag läser just nu, den 7 delen Bränd från serien House of Night, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback