I'm gonna strike like thunder

Hejsan och god dag!
Idag har Titanic premiär igen, wiho, synn att den inte visas i Skövde bara :/ Har fått hosta till på köpet, underbart. Så jag tar det säkra före det osäkra och släpper Ikaros i ridhuset ikväll istället för o rida och bli ännu sjukare, och då kan jag inte tävla på fredag överhuvudtaget.
.
Bestämde även en grej med Matilda igår. I höst när hon går i trean så ska hon ju jobba med ett projektarbete och det ska bli Ikaros! :D Matilda är ju dressyrnörd lika mycket som jag är hoppnörd så, hon kom ju på nått bra att förklara det. Jo att utveckla en hopphästs kunskaper i dressyr och starta en dressyrtävling med godkänt resultat. Nått sånt var det hon sa men hon ska då rida Ikaros en till två gånger i veckan som sitt projektarbete och som mål har hon att sen till våren starta en dressyrtävling med honom och bli godkänd där. Jätteroligt tycker jag att det ska bli så han får bli ordentligt igenomriden i dressyr eftersom det är inte min starka sida direkt ;) Jag kör ju lite mer hoppdressyr när jag rider (:
.
Nu blev jag jättesugen på o kolla på Titanic. Så de ska jag nog göra, ha de bra :)
En bild från när mamma fotade mig och Puffen på fältet :)

Kommentarer
Susann Engelin säger:

Hej. Det var längesedan sist. Jo jag tänkte på det du skrev om Ikaros & dressyr. Ikaros har en helbror som tävlat/tävlar dom högre klasserna i dressyr så även Ikaros kan lyckas där ;)

2012-04-08 | 23:28:46
Bloggadress: http://www.phisav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback