Det stavas R-Ä-D-S-L-A

Goddagens!
Kents nya album, mumma på det! Låg i solariet igår och lyssna igenom det, Isis & Bast är helt klart bästa låten! Och Petroleum. Och Beredd på allt är åxå rätt bra.
Skitsamma, det är dödens bra!
.
Idag kommer mamma ner och säger att jag fått post, i det ena kuvertet låg mitt armband som är gjort av Ikaros tagel :) Här är en askass cambild men de står ikaros på brickan och en fjäder bredvid :)
I det andra var en postavi till mina Jeffrey Campbell skor!!!! AAAAHHH! Får hämta dom tidigast kl 16 men ååååhh, dom ska jag ha imorn! Fick betala 420 kr i tull men men sånt är livet ;)
Ikväll är det hoppträning och nu sitter jag och tittar på en Melinda, 3,5 år gammal och en Emelie 1,5 år gammal. Haha herregud vad jag sjöng och prata när jag va liten, och Emelie ser helt lost ut hela tiden typ :P
Aja ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback