Lost and insecure, you found me

Hej igen!
-
Har vart så sjukt duktig idag så ni anar inte! slutade 12.15, var i Falköping vid ett och när jag kom hem så låg ett paket till mig på köksbordet, nämligen Pirates of the Caribbean - on stranger tides!!! Som jag så fint lyckades ta kort på i förra inlägget (a) Startade den direkt och kollade på den samtidigt som jag räknade matte, massa uppgifter till jag inte fatta mer (a) När filmen var slut starta jag den igen (a) Så har sett den två gånger idag, gaaah men jag är besviken.. På alla de tre andra filmerna har en separat skiva med extramaterial vart med, inte nu.. Och på alla de tre filmerna så är det ett omslag i papp runt med lite "3D" effekt på, inte nu. Och på alla de andra så har skivan av samma tryck som omslaget, nu är den helt grå! :( Men men huvudsaken är filmen :D När jag starta den andra gången gjorde jag en mediekommunikationsuppgift och skickade in den, gött! Sen så kollade jag på filmen de sett på engelskan som jag missat, den var faktiskt bra ;) Och beroende på hur snabb filmen är de sett på svenskan så kanske de blir en till film idag.. Hoppas inte det för jag har sån sjuuk huvudvärk :( Plus att jag känt mig febrig sen jag kom hem typ så usch :( Och jag som skulle hopptränat ikväll egentligen men ah de får väl bli nästa vecka eller nått, faaan!
-
Kan ju även lägga till som en parentes att de har vart en jävligt jobbig period en längre tid nu faktiskt och jag kan ju bara säga att hade jag inte haft Ikaros att åka ut till så hade jag nog lagt mig ner och stängt av mig själv. Plus att jag har två alldeles speciella vänner som är helt fantastiska!
-
Nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra nu, är helt slutpumpad i skallen. Asså shit. Puss!

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

Hej! Nu är det sista chansen att tävla om konsert biljetter till Britney Spears och hennes nya parfym!



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Det är även sista chansen att tävla om en valfri vara från Uffessakerochting!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du är med! :D

2011-10-02 | 15:03:38
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback