I'll wrap you in my arms

Sorry sorry, va heeeelt slut igår kväll när jag väl kunde sätta mig ner och ta det lugnt, klockan var väl halv tio då?

Jag åkte iallafall till SKövde med Evelina och hon fick med sig huuur mycket som helst hem! Dock fick jag med mig endel också.. Alldeles för mycket eftersom jag från början bara skulle köpa present åt syrran som fyller år på torsdag men hmm.. Jag gillar kläder.. Så det blev ett par svarta jeans från Gina Tricot, en grå munktröja med dragkedja, riskerar att bli en ny favorit så efter tre år kanske jag dissar min andra gråa roxbury, sorry :( Och sen köpte jag ju även syrrans present och ett par benvärmare.

När jag kom hem så bytte jag om och jag och pappa drog till stallet vid halv åtta. Fixxade Ikaros grejer och longerade honom lite, va hemma vid 9 igen och tog en dusch, seeeen kunde jag få sätta mig i soffan! Väl i soffan gick jag in på cdon.com och köpte en bok och PIRATES OF THE CARIBBEAN 4 - ON STRANGER TIDES!!! Dock släpps den inte förrän 29 september men ändå, jag har beställt den, med mitt egna bankkort! För nu när jag fyllt 18 har jag fått ett som man även kan betala med på internet, dte gick inte med de förra. Nu känner jag mig vuxen!

 

Tisdag (idag), hm började 8.00 med svenska, vi skulle skriva en text och jag är nästan klar, jag tror jag har fått en gåva eller nått, för jag lyckas nästan alltid komma på direkt vad jag ska skriva och att jag skriver fort. Rätt skönt om du frågar mig :) Fortsatte med engelska, sen idrott då fyra va ombytta? Så de blev en promenad och sist webbdesign. Helt ok dag men trött på bussen hem.

Väl hemma ringde jag Matilda men hann bara snacka i en kvart (var ändå tvunget, paniksamtal) sen drog jag & mamma till stallet, fixxade saker och lastade Ikaros för o åka o prova ut ny sadel :) Det stod emellan Prestige Versailles och Prestige Meredith, skiljer x antal kronor i pris men det blev Versailles (: Huvudsaken är att det är en Prestige, alla andra sadlar är som stenar att rida i!

 

Imorn ska jag ta bilen till skolan, yees! Åker hem och sen ska jag och mamma återvända till Skövde för att hämta sadeln plus köpa sadelgjord och magplatta. Och fy fan vilket inlägg det här blev. Måste ha något med att jag skrivit en textuppgift idag..

 

Nu ska jag antingen kolla på King Arthur eller läsa Breaking Dawn, snart kommer den på bioooo!!!

Jaja, sov så gott! Bjuder på en bild av en av mina tre masker jag gjorde som sista arbete i estetisk verksamhet :)

 

Arms take your last embrace

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback