I was born this way

Har typ inte bloggat på en vecka men ah, har vart väldigt off denna veckan åxå men i lördags kväll va de reunion med trion! Vi käkade på gondolino, hyrde film, snackade och åt godis. Dom är bäst, dom där två♥
Vad har mer hänt? Ikaros har blivit klippt så nu är han grisrosa där han ska va vit hm.. Näe riktigt så illa är de kanske inte men ;) Han och jag hoppade lite igår, roligt roligt tyckte båda två och på torsdag så blir det nog hoppträning för våran del :)
-
I veckan har han även fått bli riden två dagar i ridskolehästarnas hage som är ett asstort fält plus att terränghindren finns där åxå. Så jag rider runt lite och ska sen testa däckhinder som består av bildäck och jaa jag trycker av honom så de blir ett ganska strort språng och han börjar bocka som en idiot hahah! Snacka om o va övertaggad! Men jag blev faktiskt inte rädd! Hade de vart för ett år sen hade jag slängt mig av och stått o skakat i panik en den där lilla busen gör bara sånt för att han tycker saker är roligt :) Min lilla kossa <3
-
Jag har åxå köpt en väst nu, en från Spooks med hög krage, den är asskön! De va väl typ de jag hade o säga, puss!

Kommentarer
amanda säger:

<3

2011-09-26 | 13:41:57
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Evelina säger:

Ni är sjukt bra <3

2011-09-26 | 17:13:13
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback