Hello world I'm a wild girl

Tjenare bloggen :D
Premiärbloggning från blogg.se nya app till iphone! Haha najs, de enda son är lite halvsurt är att jag inte lyckas lägga tangentbordet ner så jag måste koncentrera mig för o pricka rätt bokstav :/ men men ;)

Idag har jag vart i skolan, började 09.05. Och de kom jag på idag! Har hela terminen trott att vi börjat 9.20 och blivit jätteförvånad när min klass börjat när klockan bara varit 10 över :p haha smart! Hade expo och graf idag så vi så har inriktningen expo är bara åtta stycken i vår klass ;)

Drog efter skolan till skövde o spana in den nya affären, en med massa utklädningssaker, kuuul! Evelinis och amandis va med åxå ;)

Nu har min vänstra tumme träningsvärk så hörs imorn! :) puss

P.s, haha jag kan ju liveuppdatera hela min dag nu! Den *host* snygga bilden på mig tog jag nu :))) och den andra är på skorna jag nyss köpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback