The blond girl, that's Rosalie

Frånvarande jao, kaos i mitt liv, m'ärks verkligen för jag har inte alls haft i tankarna att jag ska på bio i natt, de är ju för fan premiär för Breaking Dawn! Och jag har inte gett de nån uppmärksamhet. I vanliga fall så hade de vart tre inlägg per dag om hur nära det är. Men nuhar jag precis satt på Twilight och det börjar komma krypande nu.. JAG SKA PÅ BRÖLLOP! Michellin kommer hit snart åxå men hon får inga popcorn, än ;)
HERREGUUUUUUD!
Okej, lugn.
Imorn ska jag till expolektionen och sen på kvällen drar trion på bio, vilken? Breaking Dawn såklart! Och sen tjatar mamma om att hon också vill se den så blir väl antagligen en sväng till bion i SKövde i helgen igen. Höhö sa jag att jag var nörd?
Vi hörs :)

Kommentarer
Jenny säger:

MELINDA!!!!!

GLÖM FÖR FAASEN INTE AV ATT VI HAR KALAS HÄR PÅ LÖRDAG ;) DÅ BLIR DET BIO UPPEHÅLL.

pussen

2011-11-15 | 23:39:13
Bloggadress: http://galenelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback