Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg

Det känns som att jag har fått en omgång av sjukdomen bloggtorka, och dte händer bara under den tid då jag själv inte är på topp. Näe för jag är sjuk.

 

Valborg i lördags iallafall. Jag, Evelina, Amanda, Jenny x2, Zofia, Erik, Casper, Martin och lite senare David var hemma hos mig i Falköping och festade lite smått. Under kvällen dundrade även Sanna, Hanna, Sofie & Jimmy in fast dom höll sig mest hos mina föräldrar haha :P Runt 00.00 drog alla förstnämnda till Dagnys fast där var det inget folk typ så alla tjejer+David drog hem till mig igen. DÅ var hela huset släckt och vi drog oss ner till källaren och somnade runt tre, halv fyra.

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder här nu för jag har Michelles dator för min James är på träningsläger och får Office-paketet installerat, men det finns ett album från i lördags på min facebook :)

 

Söndagen, Jenny x2 & Zofia drog tidigt, Amandis och Evelinis drog vid två typ. Resten av dagen gjorde inte jag någonting alls, åkte tillbaka till Skara på kvällen..

 

Måndagen var ingen bra dag, mitt huvud mådde kaaasst trots att jag tog extra sovmorgon i hopp att må bättre men hepp icke sa nicke, hade iallafall samhällskunskap och svenska igår.

När jag kom hem var det dags att börja fixxa iordning sig direkt för klockan fem skulle jag och Michelle va på Mangos och va med i Timoteojs musikvideo för deras låt "Het". Redigt bra låt asså och jag har ingen aning om vi kommer synas mycket men det var inte så mycket folk där så finns väl chanser för det haha ;)

Vi var hemma vid tolv och hade vart där 7 timmar i sträck men kul var det :)

 

Idag var jag sjukt ordentligt, blöööööö! Antagligen för jag var så smart och var barfota i skor som bara hade en cm tjocka remmar lite här och var (y) Så jag var hemma idag men imorn ska jag banne mig pallra mig till skolan för o missa både nationella i engelska och ett matteprov orkar ingen.

Har pluggat bilteori nu men koncentrationen suger tack vare min skalle, jag hatar när jag inte gör som jag vill.

Hejdå.


Kommentarer
f säger:

jag kommer att hålla till där alla coolingar är, på hjorten! haha jag tror att det kommer bli bra :)

2011-05-04 | 08:01:03
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback