Kommer aldrig ge mig aldrig nånsin ger jag upp

R.I.P melindahellberg.blogg.se?
Man skulle ju kunna tro det men faktum är att detta är ett gott tecken, att jag inte bloggar alltså. För sen i söndags kväll har jag haft lust till o göra så mycket annat än o sitta vid datorn. Datorn sätter man sig bara vid för man inte orkar ta tag i andra saker, så är de bara.
Och varför kom vändningen just i söndags kväll? Jo för då red jag på Lillen igen! Och det var en så sjuuuuukt stor lättnad att det gick så bra så ni fattar inte! Jag hade inte en endaste liten spänning i kroppen och det var så förbannat skönt, för det är de jag har gått o varit rädd för, att jag fortfarande ska vara livrädd och åka ner till botten än en gång och att jag inte kunde rida längre. Men det där sista insåg jag sitter i ryggmärgen vid det här laget, 13 år på hästryggen glömmer man inte på 8 månader ;)
Men det kändes verkligen som att jag varit p semester i en vecka eller två och hoppade upp och red igen som aldrig förr. Förutom att ridmusklerna i benen försvunnit, men dom ska tillbaka nu :)
ASSÅ FATTA VILKEN JÄVLA BEFRIELSE DET HÄR ÄR?!
Tänkte lägga in en ny bild på Lillen men William (telefonen) & James (datorn) vill inte samarbeta ;)
-
Igår liksom, om det hade varit för en vecka sen hade jag pluggat lite teori för att jag måste, jag hade varit inne hela dagen och sen när jag pluggat det jag va tvungen att plugga hade jag satt mig vid datorn.
Men igår så gick jag först ut och solade på balkongen, sen gick jag in och vid köksbordet pluggade teori i 2 timmar i sträck och när hjärnan började säcka ihop drog jag ut på en kort powerwalk/joggingrunda och fortsatte sen plugga lite till. Sen kollade jag på en halv film innan jag och Michelle satte igång och storstädade hela lägenheten, verkligen i varenda liten vrå. Helt stört hur en enda liten händelse på 15 min kan förändra en till något positivt så snabbt.
-
Idag slutade jag halv 11, hade bara nationella i engelska idag, hör- & läsförståelse och det gick väl bra, I think. Senare kommer mamma och vi sak dra vidare till Skara Hästsport och hämta mina stövlar som är lagade och sen vidare till Falköping för imorn är jag ledig :)) Dock kommer jag få plugga teori för hela slanten men aja ska man ha körkort är de bara o ligga i ;)
Nu vet ni iallafall att jag lever, puss!
-
P.S. Kolla in namnet på kategorin och när den senast var uppdaterad ;)

Kommentarer
Evelina säger:

fyhelvete vad du skräms..

såg bara R.I.P Melindahellberg.blogg.se..

inte bra att skrämmas så lilla du!

2011-05-10 | 15:08:51
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback