Fifteen men on the dead man's chest

Jag är typ sjuk :( Feberfrossa och ett huvud som borde vara dött för längesen -.-

Gipsade Evelinas ansikte idag i skolan iallafall så nu är alla masker gjorda, måste bara klippa till dom och sen dekorera dom så blir det skitbra! I hope..

 

o juste, DEN 14 MAJ BLIRE LISEBERG! Fick jag veta idag, hihi då drar jag, Evelina, Amanda & Michelle dit och kanske några fler? No idea men sålänge vi är jämna är jag nöjd, annars slipper Evelina undan Kanonen för lätt ;) Jag ska åxå åka Atmosfear, lika bra o bestämma sig för det nu. Och jag är Sveriges mest höjdrädda människa.. Och sen ska jag gå Gasten.. Huuuuh :(

 

Lägger ut domhär bilderna för att ehm.. förbereda mig mentalt.





Buhuuuu jag kommer dö :( Som varje år.

Jaja, jag ska väl slänga på en ny film. Kollade på Dumma mej förut, den var söt!

Kommentarer
Evelina säger:

hahahaha, neeerrååå.. du får ångra dig efteråt :D



åååh, dumma mig <3<3<3<3

2011-05-05 | 22:24:09
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback