Vad som måste ske nu

Chacha bloggen!
Ronja här!
Alltså inte här här utan i soffan bredvid mig så aa de är Melinda här!
Idag var jag i skolan halv nio för o ha nationellt prov, de va helt avklarat 20 över nio och kl 11 började dagens första och enda riktiga lektion, den va slut tolv och då gick Evelina med mig hem. Hon kom föresten imorse åxå vid halv åtta men då var jag vaken :D
Nu ska hon vandra iväg på fotbollsträning på konstgräs ute :O Hon kommer frysa ihjäl :S
Innan de gjorde vi kladdkaka och när den stog i ugnen fick vi till den här videon:
Jag vet att man inte hör någonting men aa man ser ju ;)
Nu ska jag göra annat :D
Den här fick vi precis av Ronja! :D
Hon har gjort den för hand :O

Kommentarer
Evelina säger:

hahahaa, den videon är det ju näääästan fb på xd

jesus, har ronja målat den bilden? :O:O:O:O

mjaa, tack för en rolig eftermiddag.. och morron ;) och skoldag ;D

haha, baklänges typ ;D

2011-03-01 | 21:10:57
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback