The Return of the King

En skoldag idag åxå, de är fan fredag!
Vaknade aspigg vid halv 6 imorse, trodde att klockan snart skulle ringa men somnade om i typ 10 min och vaknade med en känsla av att jag försovit mig, men klockan va ju bara 20 i 6.. På tal om de, eller nej föresten inte men aa hur som helst när jag skriver så tänker jag vissa ord som jag tror att jag skriver. Typ som när jag nu skulle skriva 10 min så skrev jag bara 10. Och sen skulle jag skriva men klockan va ju bara, det blev bara men klockan ju bara. Eh ja helt ovärt och ganska random men ändå :)
Nu är klockan 9.20, eller 9.23 för o va exakt och vi har hål i 2h och 20 min, rätt surt.. Sen har vi två medialektioner innan vi får gå hem 13.50 ;) Rätt najs dag ändå :) Förutom hålet då. FÅr väl se vad vi ska hitta på (:
Jag ska väl eh typ checka facebook, igen. Fast näe och nu är de sorgligt i filmen :( Och jag lyssnar på filmmusiken från Sagan om Konungens återkomst, och om någon undrar så kan jag den filmen utantill åxå så jag vet precis vad som händer i filmen när jag lyssnar på musik, skitbra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback