St Patrick's Day

Tanken var att idag skulle jag gå hem från skolan direkt när vi sluta (15.20) och bara göra engelska läxan, duscha och sen inte göra nånting.

 

Riktigt så blev de inte, jag gick från skolan vid fyra, slappade vid datorn nån timme innan jag och Michelle ser att Samuel skrivit St Patricks day på facebook. Vi bestämmer oss för att fira och inom en väldigt snar framtid kom Eric och såklart Samuel hem till oss. Vi gick direkt till City Gross för o handla godis, pommac, spagetti och köttfärs. Vi lagade mat, jag och Michelle gjorde en film på hur de ser ut när vi öppnar pommacflaskor och sen käka vi godis, jag och Michelle fick damprycket på golvet.

Fy fan vad vi är bra om jag får säga det själv!

 

Klockan är mycket nu, satt emig med engelskan vid tio och efter det duschade jag så nu ska jag sooova, bilder och filmen finns på facebook på Michelle Kallins sida, annars kan ni bara kolla dom senaste bilderna jag är taggad på :)

Obeservera dom gröna kläderna vi har på oss, om man inte har det denna dag så har man rätten att nypa den personen! Och denna tradition hör hemma i Irland och numera även hemma hos oss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback