Roxy

Skara

Pi-dagen

 

Öh ja de va Evelina som saade. Har haft en lektion som började med att i 30 min vänta på läraren och sen 20 över nio va den slut.

Nu sitter jag ensam i lägenheten och väntar på att tiden ska gå, halv tolv börjar samhällskunskapen och sen svenska. Efter de blir de utvecklingssamtal och vidare till Falköping för teorikurs, naajs! De är fan inte långt kvar nu :O

 

Aja whatever ska röra på mig, pöss!

Blev facerapead igår om nån undra över den konstiga statusuppdateringen från min sida ;)



Kommentarer
Evelina säger:

haha, det var evelina som saade XD

hahahah



(saade, you know? ;))

2011-03-14 | 14:20:40
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback