Personligen skulle jag känna det som ett stort tomrum

Asså de är så märkligt för jag får typ varannan dag kommentarer från internationella läsare, men de är inte direkt nya inlägg utan på såna som publicerades för minst 8 månader sen, aswierd :O Jag menar såå stor tidsskillnad är de ju inte..

 

Aja min dag började hur bra som helst genom att solen letade sig in mellan persiennerna, bättre sätt finns det inte att vakna till! Ska försöka komma ihåg och ta kort på det någon morgon.

Gick till skolan som började åtta och hade badminton i en timme efter det var det engelska och sist samhällskunskap och dagen var slut kl 12.

 

Har suttit en stund nu och skrivit på min uppsats om prostitution, redigt intressant ämne! Den ska egentligen inte vara klar förrän vecka 13 så jag har ju gott om tid på mig men ändå de är liksom kul o skriva uppsatser när man får välja ämne själv. Nationella provuppsatser kan gå o hänga sig.

Jaja ska kolla klart på Beck levande begravd som jag började kolla på igår innan jag slocknade så vi hörs!

Det var åxå från den filmen som jag fick citatet i förra inlägget ifrån, Gunnvald är kung!

 

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback