News Ahoy!

okej, den superlånga expolektionen slutade nästan i katastrof, typ 2 blev klara så deadline blev uppskjuten till nästa fredag istället. Mitt huvud var så uppe i varv att jag, Amanda och Evelina däckade i mysrummet på skolan. Jag glömde sen av o gå upp ur soffan och kom hem till lägenheten försent där Michelle befann sig med min mamma och syster. De va kaos för Emelie skulle låna en klänning av mig till imorgon då hon ska på tjejkväll där de är Hollywood tema, sen skulle jag sminka henne imorn med mitt smink så då skulle hon välja i sminklådan vad jag skulle ta med till Falköping. Tror att den stora eyelinern, ett läppstift och ett täckstift blev kvar. Resten tog hon med -.-

Sen åkte jag, syrran och mamma till Skövde för o lämna Emelie i stan med Lina. Jag och mamma drog till Esplanaden där jag fick en tröja och två skor av henne, tack mammsi!♥

Nu sitter hon och jag och har kollat på resultatshowen av let's dance, jag ska ut på en promenad nu med Lizzie sen blir de sängen foooort! Är sinnes trött. Blö.
Bilder på tröjan och skorna plus min färdigsminkade syrra kommer imorn, ska åka o hälsa på min saknade Tom imorgon!
Puss godnatt :)

P.S. Mamma nämnde att jag kanske borde rida igen. Hm. Kategorin allt som stavas häst kanske borde uppdateras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback