Man blir trött på ditt jävla gnäll

Noll frånvaro idag men vad ska man säga? Min dag började kl 8 med bowling i en timme, jag var oslagbar, bokstavligt!

Efter bowlingen hade vi rast till kl 11 och jag & Evelina köpte oss varsin baguette och käka dom utanför Domkyrkan, asmysigt!

Sen kl 11 hade vi samhällsekonomi till 12 sen va dagen slut. Vi kilade till Rocco och flummade loss på lunch sen hem till mig och flumma vidare. Min farmor & farfar va här idag en sväng åxå, dom hade med sig grillad kyckling och godis :D

 

Efter det så gick vi på promenad med Evelina till en sjö med ankor som vi matade, film på det kommer ;) Sen lämna vi Evelina på fotbollsträning och jag o Michelle gick hem o tvätta :)

Ikväll blir det sängen tidigt, är astrött!


Filmer på ankorna kommer snart ;)

Kommentarer
Evelina säger:

hahahahahha, jävligt söt bild innan man startar filmen!

hahaha!!!

2011-03-08 | 21:30:50
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback