Keep breathing, that's the key, breath

Mediekunskapen gick bra och håltimman med. Trion plus Emelie & Emma parkerade i medias inspirationsrum med tre soffor som är sköna o ligga i :) I början spela vi lite kort sen stack Emelie & Emma och jag, Amanda & Evelina la oss i varsin soffa och halvsov en stund. Sen mot slutet stack Evelina och gjorde annat, vi hittade henne med en annan viss person sen höhö! Och när jag och Amanda går in i lektionssalen lite före så är dörren fortfarande öppen så vär lärare kan se ut. Och när hon ropar upp och jag säger att Evelina snart kommer tittar hon automatiskt ut genom dörren och säger "men EVeina står ju där och hånglar!".

Jag och Amanda tittar på varandra och säger i kör "gör hon?!" och snabbt som ögat springer även vi till dörren men då var de försent :(

Men ändå :D:D

 

När jag kom hem städade jag mitt rum öh det såg ut som fan.. Lager med damm på hyllorna xD Sen diskade jag all disk och dammsög badrummet och dammade i vardagsrummet :) Nu sitter jag och kollar på Sagan om de två tornen, dock inte den förlängda, suger :(

Aja man får va glad för de lilla, i helgen ska jag smuggla med mig dom förlänga hit iallafall, men säg inget till Peter (pappa).

 

Nu ska jag fortsätta kolla!

 

One ring to rule them all

one ring to find them

one ring to bring them all

and in the darkness bind them.



Kommentarer
Evelina säger:

hahahaha, fan helene :(

2011-03-03 | 19:21:42
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback