Joker

Kan ju försöka mig på att blogga lite så att bloggen inte dör, för de har gjort lite. Har så sinnes sjukt tråkigt!

Men nu är kroppen som vanligt igen, bara skallen och dess värk som inte riktigt hänger med i svängarna men i helgen ska jag bli ordentligt frisk :)

 

Mamma svänger förbi Skara efter o ha skjutsat Emelie till nått konfaläger så jag tillbringar helgen i Falköping, så Matilda nu har du koll på vart jag är! :D

 

Sökte hjälp hos Amanda för att ta reda på vad ett roligt Robert Gustafsson klipp hette, men hon har tappat den delen av hjärnan nånstans,så jag ska inleda en jakt nu ;) Annars så får jag se klart på Konungens återkomst, och det är ju verkligen inte fy skam :)

 

Aja, jag är bara jävligt glad att jag blev frisk av mig själv från detta konstiga. Orkar inte med sjukhus o.s.v.

Chill makrill, ha de gött!


Kommentarer
matildaaaaaaaaa säger:

hihihihi det har jag, och det känns sannerligen skönt! :D

2011-03-12 | 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback