It was love at first time

Har haft samhällslektion nu, hela lektionen bestod av o snacka i telefon med mina päron för o försöka få fram vad jag kostar varje månad. Dom är ju inte direkt synkade för först pratar jag med pappa om vad försäkringarna kostar, sen snackar jag med mamma och hon totalprotesterar om det priset, tur det annars hade jag varit ännu mera sjukt dyr än vad jag redan är. Och de är inte så illa som det låter nu men jag är sjukt dyr!
Men ingenting jämfört med Viktor, en kille på 17 år som gillar att fika o äta gott. Och han bor fortfarande hemma, jag bor ju i lägenhet liksom ;)
Evelina kostar som en 17 åring ska kosta! Tror jag..
Ska ha svenska nu åxå sen ska jag hem och mysa själv :( Michelle skulle tydligen komma hem sent idag, hoppas att hon ångrar sig :))))))
Längta efter helgen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback