I still catch a grenade

Tjaa

 

Klockan är 22.42 och jag håller på o läser lite om radion men ska lägga av snart för jag är trött :( Åkte med Evelina till Skövde men några förbannade jeans hitta vi inte.. Och jag hittade en assnygg top, både tur och synd att den var slutsåld för hade den inte avrit det hade jag handlat för pengar jag inte har. Och det vore ju ganska tråkigt faktiskt ;)

 

Jaja när jag kom hem satte jag på Good Morning Vietnam, helt okej film asså men nja kunde vart 30 min kortare ;) Imorn står foto, mediekunskap och estetisk verksamhet på schemat, slutar vid 15.20 imorn..

 

Jaja, ska läsa igenom radiogrejset en gång till sen ska jag soova, ha de gött så hörs vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback