I hear inside my head

Övningskörde först till mormor & morfar och sen till Skara, gick prima. Blir inget lång inlägg eftersom jag inte kan skriva på pcs tangentbord.

När jag kom hit var Michelles mamma här plus Erik och Lars. Dom två sistnämnda har dratt och jag tänkte att jag skulle skriva lite på GMV uppgiften men icke sa nicke för dne ville inte öppna sig.
Så nu får jag kolla på OC istället. FUCK!

Hihi godnatt

P.S. Får se hur mycket uppdatering det blir imorn för jag har inga raster i skolan och direkt efter skolan drar trion till Skövde och sen sticker jag dirr till Falköping för o fira mamma :) Så de blir kanske imorn kväll ;)
Nu, OC!

P.S.2. Musik non stop på engelska är nästan bättre än på svenska. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback